groWsie Nóri

Pocakos kismamaként a Pici Piacon álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer én is kiállító leszek

Legújabb cikkünkben Nóri, a groWsie megálmodója meséli el, hogyan lett Pici Piacos nézelődőből mostanra a vásár egyik szinte állandó kiállítója egy nagyon praktikus gyerekruha-márka tulajdonosaként.

 

Mesélj magadról: ki áll a márka mögött?

Gyakorló anyuka 2020 óta, aki egyébként volt közgazdász, de mostanra találta meg az igazi hivatását a groWsie-val. A férjem belga, Budapesten élünk igazi többnyelvű családként a kislányunkkal és a kutyusunkkal.

Mutasd be a márkád egy bővített mondatban!

A 2022 áprilisában indult családi vállalkozásunk lényege, hogy olyan időtálló baba- és gyerekruhákat tervezek és készítünk, amik nőnek a kicsikkel, így 3 méretet fednek le, valamint apróbb játékok és praktikus kiegészítők is megtalálhatóak a kínálatunkban megkönnyítve ezzel a szülők mindennapjait.

Mikor és miért döntötted el, hogy saját márkával szeretnél piacra lépni?

Fő inspirációm a most 3,5 éves kislányom volt, és a mai napig is ő az: teljes pazarlásnak tartottam, hogy voltak olyan ruhái, amiket átnőtt és sosem voltak rajta. Vagy éppen nem volt praktikus egy babaruha, például egy hátul végig gombolós rugdalózóval nagyon küzdöttünk, de tapasztalatlan szülőként nyilván megvettük, mert aranyosan nézett ki. Így ezekre a problémákra szerettem volna valami egyedi, menő és praktikus megoldást találni.

Mi volt az első terméked, amit értékesítettél? Ez megvan még a kínálatodban?

Az első eladott termékem egy bézs pulóver volt (rögtön a webshop megnyitásának napján), ebből még pár utolsó darab elérhető, de hamarosan új minták és fazonok veszik majd át a helyét.

Hogy és mikor kerültél a Pici Piacra először? És azóta kb. hány vásáron vettél részt?

Először 2020 nyarán jártam a piacon (ami akkor épp a Westend tetején volt), még pocakos kismamaként nézelődtem, és álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer én is kiállító leszek a saját márkámmal. Izgalmas volt beszerezni a dolgokat a születendő kislányunknak, nézelődni és válogatni a szebbnél szebb termékek között. Utána már Jankával (a kislányom) tértem vissza többször inspirálódni és vásárolni, és amikor a saját márka ötlete megfogalmazódott bennem, tudtam, hogy én is mindenképp a Pici Piacos közösség része szeretnék lenni, és ugyanazt az izgalmat és boldogságot átadni a vásárlóimnak, mint amit én tapasztaltam korábban.

A Pici Piac vásárlói melyik termékedet szeretik a legjobban?

Egyértelműen a kantáros nadrág a legnépszerűbb termékünk, így ősszel 2 új minta is érkezik belőle, ami majd a szeptember 8-ai piacon fog debütálni. Illetve a visszajelzések alapján igény mutatkozott egy kifejezetten lányos vonalra, így születtek meg az állítható méretű szoknyák és nyári ruhák, amik már nagyobb méretben is elérhetőek (szintén vásárlói kérésre).

Hogy telnek a Pici Piac előtti heteid, napjaid, utolsó pillanataid?

Izgalommal és várakozással telve, na meg persze rengeteg pakolással és utolsó körös beszerzéssel. Sokszor még szombaton reggel rohanok el számlatömbért vagy megyek a varrodába, hogy biztosan legyen mindenből a vasárnapi piacra, és sokszor hétfőn ott is kezdek, hogy pótolni tudjuk az előző nap kifogyott készleteket.

Ha valaki szeretne kedveskedni egy Pici Piacos vasárnap délután 4 magasságában, az mit tegyen/hozzon/mondjon neked?

Egy kedves, elégedett visszajelzés mindig feltölt, na meg persze egy kókusztejes cappuccino (is). 

Ha tetszett az interjú Nórival, akkor nézz körül a termékei között a groWsie webáruházban is, vagy gyere el a következő Pici Piacra személyesen, és ha van kedved megismerni még több kiállítót, olvasd el további cikkeinket is a Pici Piac Magazinban!
Az oldal cookie-kat használ a jobb böngészési élményhez. A weboldal böngészésével elfogadod a cookie-k használatát.